محل لوگو

اصول حسابداری 1


اصول حسابداری 1

اصول حسابداری۱ سرآغاز دروس رشته حسابداری است و درعین‌‌حال‌که بسیار ساده و مقدماتی به نظر می‌آید ولی دریچه ورود به شغل حسابداری است و کسب تجربه و فنون عملی را در حسابداران پایه‌گذاری می‌کند.

دانشجویان گرامی! اگر برای حسابدار شدن تصمیم جدی دارید، باید اصول حسابداری 1 را جدی بگیرید. این مسئله به‌قدری مهم است که اگر به شما توصیه شود در طول تمام ترم‌های تحصیلی خود اصول حسابداری1 را همراه خود داشته باشید و مطالعه کنید، سخنی گزاف نیست. پس هر چقدر می‌توانید برای یادگیری اصول حسابداری 1 وقت بگذارید.

کتاب حاضر برای تدریس و یادگیری درس اصول حسابداری 1 در رشته‌ حسابداری، کلیه گرایش‌های مدیریت (از جمله مدیریت بازرگانی، مدیریت صنعتی، مدیریت مالی، مدیریت دولتی و ...) و رشته اقتصاد و در مقطع کارشناسی در دانشگاه‌ها تدوین شده است. حجم کتاب براساس سرفصل‌های رسمی و ضوابط تعیین شده توسط وزارت علوم و تحقیقات و مبتنی بر آخرین تغییرات استانداردهای حسابداری است و در حد امکان تلاش شده تا به‌صورت سلیس و روان نوشته شود. به‌این‌معنا که برای تمام علاقه‌مندان به رشته حسابداری قابل درک باشد.

این کتاب براساس سرفصل‌های رسمی بر شش فصل تدوین شده است. در فصل اول مطالبی کلی در زمینه تعریف حسابداری، آشنایی با مفاهیم اولیه حسابداری، استفاده‌کنندگان از اطلاعات مالی، انواع گرایش‌های مختلف حسابداری و انواع واحدهای اقتصادی ارائه شده است. فصل دوم تا پنجم این کتاب چرخه حسابداری در مؤسسات خدماتی را به‌طور کامل تشریح می‌کند و فصل آخر نیز چرخه حسابداری در واحدهای بازرگانی را شرح می‌دهد. امید آن‌که مطالب این کتاب مورد استفاده علاقه‌مندان قرار گیرد.

هر فصل با بیان هدف کلی و اهداف یادگیری آغاز و با پرسش‌های چهارگزینه‌ای و تشریحی پایان می‌یابد. با مطالعه اهداف مشخص می‌شود در هر فصل به دنبال بیان چه مطالب و نکاتی هستیم و خواننده را آماده می‌کند تا سیر مطالب را هدف‌مند دنبال نماید. در پایان مطالعه هر فصل پرسش‌های چهارگزینه‌ای و تشریحی معیاری برای آزمودن خود در رسیدن به اهداف تعیین شده است. پاسخ پرسش‌های چهارگزینه‌ای در پایان کتاب آمده است و بعد از پاسخ خود می‌توانیم آن‌ها را با پاسخ‌نامه مربوطه مقایسه نماییم.


مبلغ واقعی 108,000 تومان    5% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 102,600 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۹ مرداد ۱۴۰۱               تعداد بازدید : 207

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما